VeriSM™ Foundation - eLearning (inklusiv eksamen)

3.900,00 DKK

  • 65 passed
eLearning

VeriSMTM er en helt ny tilgang til serviceledelse for den digitale tidsalder. VeriSMTM tilbyder organisationer muligheden for at betjene kunder i overensstemmelse med nutidens høje krav, samtidig med at risici og omkostninger reduceres. En VeriSMTM-certificeret professionel vil besidde opdateret viden og robuste værktøjer til serviceledelse for at udmærke sig i alle kundeservice miljøer. VeriSMTM Foundation fokuserer på VeriSMTM-modellen, som lægger vægt på værdi, resultater og en organisations mål. Den inkluderer også et unikt ledelsesnet, vejledningen til at vælge de passende ledelsespraksisser for at etablere produktet eller servicen. Den giver kontekst til Serviceledelse i den digitale tidsalder og ser på, hvordan nye teknologier og progressive ledelsespraksisser kan anvendes til at tilføje værdi for forbrugeren.

Kursus tidsplan

Hero
  1. VeriSM™ Foundation

    Lektion 01

    VeriSM™Foundation fokuserer på VeriSM-modeller, der har et værdifokus på resultater og organisationens mål. Det inkluderer også vejledning i valg af den passende ledelsesmetode til etablering af produktet eller tjenesten.

  2. Serviceledelse

    Lektion 02

    VeriSM™ giver kontekst til serviceledelse og ser på, hvordan ny teknologi og ledelsesmetoder kan anvendes til at øge værdien for kunden.

  3. Fleksible metoder

    Lektion 03

    VeriSM™-visar-modellen viser organisationer, hvordan de kan anvende en række metoder på en fleksibel måde for at levere det rigtige produkt eller den rigtige service på det rette tidspunkt til deres kunder.

  4. Skreddersyet tilgang

    Lektion 04

    VeriSM™ muliggør en skræddersyet tilgang afhængig af din virksomhedstype, organisationens størrelse, dine forretningsprioriteter, din organisationskultur - og endda arten af det enkelte projekt eller den service, du arbejder med.

  5. Integreret Serviceledelse

    Lektion 05

    VeriSM™ hjælper virksomheder med at styre og levere værdi til deres kunder ved hjælp af integrerede serviceledelsespraksisser frem for at fokusere på en foreskrevet arbejdsmåde.

  6. Eksamensdetaljer

    Eksamensinformation

    • Flervalg
    • 40 spørgsmål, 26 point kræves for at bestå (65)
    • Lukket bog
    • 60-minutters varighed
    • ONLINE eksamen, inkluderet i denne e-læringspakke

Vigtige funktioner

120 dages adgang til platformen

9 lektioner

Downloadbare PDF-dokumenter med detaljeret indhold (billeder, forklaringer) for hver lektion

2 officielle prøveeksamener

Adgang døgnet rundt

Øvelser med øjeblikkelig online rettelse

4 måneders adgang til online kurser

Den officielle online eksamen er inkluderet!

Hero

Læringsresultater

Ved afslutningen af dette VeriSM Foundation eLearning-kursus vil du være i stand til at:

Intern engagement

- At drive intern engagement og foretage ændringer, der betyder noget for kunden.

Serviceledelse

- Leverer nye serviceledelses- og produktudviklingspraksisser, der sætter din virksomhed i første række. - Implementerer serviceledelse, som tilføjer værdi til din virksomhed og gør dig mere værdifuld på markedet.

Voksende fællesskab

- At være en del af et voksende fællesskab

Bliv en eftertragtet pioner

- At være en eftertragtet pioner inden for levering af serviceledelse til den digitale tidsalder.

Hvem bør tilmelde sig dette program?

Dette kursus er velegnet til dem, der har brug for at forstå indvirkningen af udviklende ledelsespraksisser og nye teknologier på deres rolle, som ønsker at blive anerkendt for at besidde moderne viden og færdigheder, og som ønsker at forbedre effektiviteten af deres servicelevering.

Ledere

Direktører

Serviceledere

IT-professionelle

Start kursus nu

Har du brug for virksomhedsløsninger eller LMS-integration?

Fandt du ikke kurset eller programmet, der ville være til gavn for din virksomhed? Har du brug for LMS-integration? Skriv til os, vi løser alt!

;