ITIL Kurser
Løft dine IT service management-færdigheder med vores ITIL-træningskursus. Få praktisk ekspertise, optimer processer, og kom videre i din karriere inden for IT. Tilmeld dig nu for at blive en certificeret ITIL-professionel!
Resultater: 17

Live Virtuelt Klasselokale
ITIL®4 Leader: Digital & IT Strategy (DITS) - Klasselokale (eksamen inkluderet)
- 3 days
- 24.500,00 DKK
ITIL 4 Digital og IT Strategi-kurset giver de nødvendige værktøjer til at påvirke strategiske forretningsbeslutninger, skabe digitale strategier, der er i overensstemmelse med forretningsmålene, navigere i digital forstyrrelse og adoptere nye praksisser for at håndtere udviklende udfordringer.
Udvikl ekspertisen til at drive strategisk beslutningstagning, håndtere digital forstyrrelse, evaluere risici og implementere effektive løsninger, der forbedrer organisationens værdi, fremmer innovation og understøtter bæredygtig vækst.

Live Virtuelt Klasselokale
ITIL®4 Specialist: High Velocity IT - Klasselokale (eksamen inkluderet)
- 3 days
- 24.500,00 DKK
Den globalt anerkendte ITIL 4 High-Velocity IT-certificering udstyrer dig med dybdegående viden om digitale organisationer og højhastigheds driftsmodeller, hvilket muliggør hurtig levering af service og produkter samtidig med at maksimere værdiskabelsen.
Dette kursus giver en grundig forståelse af højhastighedsmiljøer, dækker essentielle koncepter, principper og teknikker. Du vil fordybe dig i hurtig udvikling, modstandsdygtig drift, sameksisterende værdiskabelse og sikring af overholdelse, hvilket giver dig færdighederne til effektivt og bæredygtigt at levere tjenester.

eLearning
ITIL® 4 Specialist: Collaborate, Assure and Improve - eLearning (Eksamen inkluderet)
- 21 hours
- 6.500,00 DKK
ITIL® 4 Specialist: Collaborate, Assure, and Improve (CAI)-modulet er designet til IT-professionelle, der ønsker at forbedre samarbejdet, servicegarantien og den løbende forbedring inden for IT-serviceledelse. Dette kursus udstyrer deltagerne med praktiske færdigheder og strategier til at optimere IT-tjenester, afstemme dem med forretningsmål og drive effektivitet i et dynamisk IT-miljø.

eLearning
ITIL® 4 Specialist: Plan, Implement and Control - eLearning (inklusive eksamen)
- 21 hours
- 6.500,00 DKK
ITIL 4 Specialist: Plan, Implement, and Control-modulet er en del af ITIL 4 Practice Manager-certificeringsforløbet. Det gør det muligt for fagfolk at demonstrere deres forståelse og anvendelse af de fem ITIL Management Practices, hvilket hjælper organisationer med at øge værdien på både strategisk og operationelt niveau.

eLearning
ITIL®4 Specialist: Acquiring & Managing Cloud Services - eLearning (inkluderer eksamen)
- 21 hours
- 6.500,00 DKK
ITIL 4 Specialist-uddannelsen i anskaffelse og styring af cloudtjenester er for alle, der har brug for en leverandøruafhængig, brugercentreret vejledning i at udvikle en praktisk forståelse af, hvordan cloudindkøb og teknologi kan integreres med og understøtte en bredere forretningsstrategi og -funktioner.
Denne certificering udforsker begrebet »cloud services user journey«, som tilpasser centrale ITIL-koncepter som Guiding Principles og Service Value Chain for at give et holistisk syn på og forståelse af hele indkøbslivscyklussen. Ved hjælp af ITIL-rammen udforskes indkøb, implementering og løbende evaluering af cloud-tjenester og -teknologier for at sikre, at de giver værdi.

eLearning
ITIL® 4 Specialist: Monitor, Support and Fulfil - eLearning (eksamen inkluderet)
- 21 hours
- 6.500,00 DKK
ITIL 4 Specialist: Monitor, Support og Fulfil er en serie af ITIL 4 Practice Manager-moduler, der hjælper enkeltpersoner med at demonstrere deres forståelse og implementering af principperne indeholdt i de fem ITIL Management Practices for at maksimere værdien på både strategisk og operationelt niveau.
Dette er et e-læringskursus (studie i eget tempo), der er tilgængeligt når som helst med officiel eksamenskupon inkluderet. Kursus og materiale er på engelsk.

Live Virtuelt Klasselokale
ITIL®4 Strategist: Direct, Plan and Improve (DPI) - Klasselokale (eksamen inkluderet)
- 2 days
- 24.500,00 DKK
ITIL® 4 Strategist: Direct, Plan & Improve giver it-professionelle de praktiske færdigheder, der kræves for at skabe en »lærende og forbedrende« it-organisation med et stærkt og effektivt strategisk fokus. Modulet dækker indvirkningen og effekten af Agile og Lean arbejdsmetoder, og hvordan de kan udnyttes til en organisations fordel. Det giver en praktisk og strategisk metode til at planlægge og implementere løbende forbedringer med den nødvendige smidighed.

Live Virtuelt Klasselokale
ITIL®4 Specialist: Drive Stakeholder Value - Klasserum (inklusive eksamen)
- 3 days
- 6.500,00 DKK
På dette kursus lærer du det grundlæggende i ITIL® 4 Specialist Drive Stakeholder Value. Kurset udvikler en forståelse af de forskellige trin, som en serviceudbyder skal analysere for at udvikle sin Customer Journey. Målet er, at kunder og interessenter får en positiv oplevelse af forholdet til deres serviceudbyder (Customer/User Experience). Det kræver en forståelse af interessenternes oplevelser af forskellige kontakter med serviceudbyderen. Oplevelserne etableres ved forskellige kontaktpunkter, og kurset lærer dig, hvordan du identificerer og forbedrer værdioplevelsen ved disse kontaktpunkter.

Live Virtuelt Klasselokale
ITIL®4 Specialist: Create, Deliver & Support - Klasselokale (eksamen inkluderet)
- 3 days
- 24.500,00 DKK
På dette ITIL® 4 Specialist-kursus lærer du at fokusere på integrationen af forskellige værdistrømme og aktiviteter for at skabe, levere og understøtte produkter og tjenester, samtidig med at du får kendskab til praksis, metoder og værktøjer til at styre dette. Kurset dækker kundedrift, serviceudbyderens og leverandørens rolle i styring og understøttelse af services.
Kurset beskriver også, hvordan aktiviteterne design, opbygning og test i forbindelse med udvikling af produkter og services foregår gennem værdistrømme og med støtte fra aktiviteter i serviceværdikæden. Create, Deliver and Support beskriver, hvordan organisationer kan fortsætte med at levere innovative og pålidelige tjenester til deres kunder på et stadig mere konkurrencepræget marked.

Live Virtuelt Klasselokale
ITIL®4 Foundation - Klasselokale (eksamen inkluderet)
- 2 days
- 9.500,00 DKK
ITIL®4 Foundation Level-kurset giver deltagerne en omfattende introduktion til grundlæggende begreber inden for ITIL4. Det hjælper dig med at forstå principperne for ITIL4 og viser, hvordan den enkeltes arbejde og organisationens arbejde kan forbedres. Vores ITIL4 e-læringskursus giver deltagerne et godt indblik i ITIL4 Foundation. Kurset er skrevet af vores egne talentfulde undervisere med stor erfaring i den praktiske anvendelse af ITIL Service Management.
ITIL4 er designet til at tilbyde en glidende overgang fra organisationens nuværende måde at arbejde på til en mere moderne, fleksibel og effektiv tilgang. ITIL4 hjælper organisationer med at tilpasse deres måde at arbejde på til den moderne digitale verden. Den lægger stor vægt på at arbejde agilt og på vigtigheden af at arbejde sammen. ITIL 4 gør det muligt for IT-teams at fortsætte deres vigtige rolle i den moderne forretningsstrategi.

eLearning
ITIL®4 Specialist High Velocity IT - eLearning (eksamen inkluderet)
- 21 hours
- 6.500,00 DKK
ITIL® 4 Specialist: High-Velocity IT-kurset er designet til at sætte praktikere i stand til at udforske, hvordan digitale organisationer og digitale driftsmodeller fungerer i såkaldte High-Velocity-miljøer. Det vil gøre dig fortrolig med arbejdsmetoder som agile og lean management og teknologier som automatiseringstest, cloud og meget mere. Det er relevant for ITIL Managing Professionals (ITIL MP'er) og ITIL Strategic Leaders (ITIL SL'er), som arbejder på at levere IT med høj hastighed.
Dette kursus er baseret på ITIL® 4 Specialist: High-Velocity IT certificering. Kurset beskæftiger sig med detaljerne i digital transformation og hjælper organisationer med at udvikle sig i retning af en konvergens mellem organisation og teknologi eller alternativt etablere en ny digital organisation.

eLearning
ITIL®4 Specialist - Drive Stakeholder Value - eLearning (inklusive eksamen)
- 21 hours
- 6.500,00 DKK
På dette eLearning-kursus lærer du det grundlæggende i ITIL® 4 Specialist Drive Stakeholder Value. Kurset udvikler en forståelse af de forskellige trin, som en serviceudbyder skal analysere for at udvikle sin kunderejse. Målet er, at kunder og interessenter får en positiv oplevelse af forholdet til deres serviceudbyder (Customer/User Experience).
Det kræver en forståelse af interessenternes oplevelser af forskellige kontakter med serviceudbyderen. Oplevelserne etableres ved forskellige kontaktpunkter, og kurset lærer dig, hvordan du identificerer og forbedrer værdioplevelsen ved disse kontaktpunkter.

eLearning
ITIL®4 Specialist: Create, Deliver & Support - eLearning (inklusive eksamen)
- 21 hours
- 6.500,00 DKK
På dette ITIL® 4 Specialist-kursus lærer du at fokusere på integrationen af forskellige værdistrømme og aktiviteter for at skabe, levere og understøtte produkter og tjenester, samtidig med at du får kendskab til praksis, metoder og værktøjer til at styre dette. Kurset dækker kundedrift, serviceudbyderens og leverandørens rolle i styring og understøttelse af services.
Kurset beskriver også, hvordan aktiviteterne design, opbygning og test i forbindelse med udvikling af produkter og services foregår gennem værdistrømme og med støtte fra aktiviteter i serviceværdikæden. Create, Deliver and Support beskriver, hvordan organisationer kan fortsætte med at levere innovative og pålidelige tjenester til deres kunder på et stadig mere konkurrencepræget marked.

eLearning
ITIL®4 Leader: Digital & IT Strategy (DITS) - eLearning (inkluderer eksamen)
- 21 hours
- 9.500,00 DKK
ITIL® 4 Leader: Digital & IT Strategi (ITIL 4 DITS) modulet vil fokusere på tilpasningen af digital forretningsstrategi med IT-strategi. Modulen dækker også, hvordan forstyrrelser fra nye teknologier påvirker organisationer i hver branche, og hvordan forretningsledere reagerer. Udviklingstempoet i den digitale verden har aldrig været så hurtigt, og organisationer skal være fleksible og tilpasse sig det konstant skiftende miljø, hvis de ønsker at fortsætte med at levere værdi til deres kunder, samtidig med at de forbliver konkurrencedygtige på markedet.
Det er baseret på ITIL-modulet ITIL 4 Leader, Digital and IT Strategy (DITS) og er ITIL Intermediate-kurset, der henvender sig til ledere og strateger. Dette kursus bringer et nyt perspektiv til ITIL-pakken ved at løfte diskussionen af ITIL-koncepter op på et strategisk niveau for virksomhedsledere eller dem, der arbejder tæt sammen med den øverste ledelse.

eLearning
ITIL®4 Foundation - eLearning (inklusive eksamen)
- 14 hours
- 5.500,00 DKK
AVC's ITIL® 4 Foundation er den mest anerkendte foundation-niveau ITIL-certificering tilgængelig for IT-professionelle. Den nyligt opdaterede ITIL-vejledning vil blive kaldt ITIL 4, hvilket afspejler den nye versions rolle i at understøtte enkeltpersoner og organisationer i løbet af den fjerde industrielle revolution. ITIL 4 Foundation-kurset er designet til at introducere studerende til styringen af moderne IT-aktiverede tjenester og de grundlæggende begreber inden for tjenestearkitektur. Dette kursus giver eleverne en forståelse af ITIL 4, herunder fælles sprog og nøglebegreber, tjenestens livscyklus, hvordan livscyklusfaserne er forbundet, de involverede processer og de bedste praksisser for at forbedre deres arbejde og arbejdet i deres organisation.

eLearning
ITIL®4 Strategist: Direct, Plan & Improve (DPI) - eLearning (inkluderet eksamen)
- 21 hours
- 6.500,00 DKK
ITIL® 4 Strategist Direct Plan and Improve (ITIL 4 DPI) er det universelle modul, der er en nøglekomponent i både ITIL 4 Managing Professional og ITIL 4 Strategic Leader. Modulet dækker indflydelsen og virkningen af Agile og Lean arbejdsmetoder, og hvordan de kan udnyttes til en organisations fordel.
Kurset understøtter organisationer, der ser styring og løbende forbedringer som en vigtig del af at kunne imødekomme nuværende og fremtidige behov inden for f.eks. servicestrategier, samarbejdsmodeller, partnersamarbejde, kompetenceforsyning, digitalisering osv.

eLearning
ITIL®4 Managing Professional (MP) Bootcamp (eksamen inkluderet)
- 45 days
- 29.900,00 DKK
Dette ITIL® Managing Professional (MP) Bootcamp giver omfattende træning i afgørende service- og teknikledelseskoncepter. Denne træning vil lære dig, hvordan man driver succesfulde IT-understøttede produkter, tjenester og teams.
ITIL Managing Professional (MP)-certificeringen hjælper dig med at komme videre i din ITIL-karriere ved at blive en kompetent ITIL 4-professionel. Du får ITIL-færdigheder og den viden, der kræves for at navigere i den digitale serviceøkonomi.
Indlæser...

Har du brug for virksomhedsløsninger eller LMS-integration?
Fandt du ikke kurset eller programmet, der ville være til gavn for din virksomhed? Har du brug for LMS-integration? Skriv til os, vi løser alt!
