ITIL®4 Specialist: Acquiring & Managing Cloud Services - eLearning (inkluderer eksamen)
IT Service & Architecture

ITIL®4 Specialist: Acquiring & Managing Cloud Services - eLearning (inkluderer eksamen)

  • 21 hours
  • 6.500,00 DKK
ITIL 4 Specialist-uddannelsen i anskaffelse og styring af cloudtjenester er for alle, der har brug for en leverandøruafhængig, brugercentreret vejledning i at udvikle en praktisk forståelse af, hvordan cloudindkøb og teknologi kan integreres med og understøtte en bredere forretningsstrategi og -funktioner. Denne certificering udforsker begrebet »cloud services user journey«, som tilpasser centrale ITIL-koncepter som Guiding Principles og Service Value Chain for at give et holistisk syn på og forståelse af hele indkøbslivscyklussen. Ved hjælp af ITIL-rammen udforskes indkøb, implementering og løbende evaluering af cloud-tjenester og -teknologier for at sikre, at de giver værdi.
ITIL® 4 Specialist: Monitor, Support and Fulfill - eLearning
IT Service & Architecture

ITIL® 4 Specialist: Monitor, Support and Fulfill - eLearning

  • 6.500,00 DKK
ITIL 4 Specialist: Monitor, Support og Fulfil er en serie af ITIL 4 Practice Manager-moduler, der hjælper enkeltpersoner med at demonstrere deres forståelse og implementering af principperne indeholdt i de fem ITIL Management Practices for at maksimere værdien på både strategisk og operationelt niveau. Dette er et e-læringskursus (studie i eget tempo), der er tilgængeligt når som helst med officiel eksamenskupon inkluderet. Kursus og materiale er på engelsk.
IT4IT™ 3 Foundation (Level 1) certification - Klasselokal
IT Service & Architecture

IT4IT™ 3 Foundation (Level 1) certification - Klasselokal

  • 2 days
  • 14.500,00 DKK
IT4IT™ Reference Architecture, version 3, er en standard fra The Open Group, der beskriver en referencearkitektur og en værdikæde-baseret driftsmodel til håndtering af IT-operationer. IT4IT™ anvender værdikæde-tilgangen til at skabe en funktionel model, som IT implementerer. Denne ramme identificerer de nøgleaktiviteter, som IT skal udføre for at bidrage til virksomhedens konkurrenceevne. Med IT4IT™ Reference Architecture, version 3, vil IT-specialister finde værdikæderammeverket og referencearkitekturen, der definerer et integreret styringsframework fokuseret på service-livscyklussen.
ITIL®4 Strategist: Direct, Plan and Improve (DPI) - Klasselokale (eksamen inkluderet)
IT Service & Architecture

ITIL®4 Strategist: Direct, Plan and Improve (DPI) - Klasselokale (eksamen inkluderet)

  • 2 days
  • 14.500,00 DKK
ITIL® 4 Strategist: Direct, Plan & Improve giver it-professionelle de praktiske færdigheder, der kræves for at skabe en »lærende og forbedrende« it-organisation med et stærkt og effektivt strategisk fokus. Modulet dækker indvirkningen og effekten af Agile og Lean arbejdsmetoder, og hvordan de kan udnyttes til en organisations fordel. Det giver en praktisk og strategisk metode til at planlægge og implementere løbende forbedringer med den nødvendige smidighed. ITIL® 4 Strategist: Direct, Plan & Improve, der tilbydes af AVC, er akkrediteret af PeopleCert på vegne af AXELOS, baseret på partneraftaler og opfylder akkrediteringskravene.
ITIL®4 Specialist: Drive Stakeholder Value - Klasseundervisning (inklusive eksamen)
IT Service & Architecture

ITIL®4 Specialist: Drive Stakeholder Value - Klasseundervisning (inklusive eksamen)

  • 2 days
  • 6.500,00 DKK
På dette kursus lærer du det grundlæggende i ITIL® 4 Specialist Drive Stakeholder Value. Kurset udvikler en forståelse af de forskellige trin, som en serviceudbyder skal analysere for at udvikle sin Customer Journey. Målet er, at kunder og interessenter får en positiv oplevelse af forholdet til deres serviceudbyder (Customer/User Experience). Det kræver en forståelse af interessenternes oplevelser af forskellige kontakter med serviceudbyderen. Oplevelserne etableres ved forskellige kontaktpunkter, og kurset lærer dig, hvordan du identificerer og forbedrer værdioplevelsen ved disse kontaktpunkter.
IT4IT™ 3 Foundation (Level 1) certification - e-læring (inkluderer eksamen)
IT Service & Architecture

IT4IT™ 3 Foundation (Level 1) certification - e-læring (inkluderer eksamen)

  • 15 hours
  • 5.500,00 DKK
IT4IT™ Reference Architecture, version 3, er en standard fra The Open Group, der beskriver en referencearkitektur og en værdikædebaseret driftsmodel til håndtering af IT-operationer. IT4IT™ anvender værdikæde-tilgangen til at skabe en funktionel model, som IT implementerer. Denne ramme identificerer de nøgleaktiviteter, som IT skal udføre for at bidrage til virksomhedens konkurrenceevne. Med IT4IT™ Reference Architecture, version 3, vil IT-specialister finde værdikæderammeverket og referencearkitekturen, der definerer et integreret styringsrammeværk fokuseret på tjenestens livscyklus. IT4IT™ 3 onlinekurset på denne side, der leveres af Goode-Learning, er akkrediteret af The Open Group. AVC fremmer dette kursus for Good e-Learning.
ITIL®4 Specialist: Create, Deliver & Support - Klasselokale (eksamen inkluderet)
IT Service & Architecture

ITIL®4 Specialist: Create, Deliver & Support - Klasselokale (eksamen inkluderet)

  • 2 days
  • 14.500,00 DKK
På dette ITIL® 4 Specialist-kursus lærer du at fokusere på integrationen af forskellige værdistrømme og aktiviteter for at skabe, levere og understøtte produkter og tjenester, samtidig med at du får kendskab til praksis, metoder og værktøjer til at styre dette. Kurset dækker kundedrift, serviceudbyderens og leverandørens rolle i styring og understøttelse af services. Kurset beskriver også, hvordan aktiviteterne design, opbygning og test i forbindelse med udvikling af produkter og services foregår gennem værdistrømme og med støtte fra aktiviteter i serviceværdikæden. Create, Deliver and Support beskriver, hvordan organisationer kan fortsætte med at levere innovative og pålidelige tjenester til deres kunder på et stadig mere konkurrencepræget marked.
ITIL®4 Foundation - Klasselokale (eksamen inkluderet)
IT Service & Architecture

ITIL®4 Foundation - Klasselokale (eksamen inkluderet)

  • 2 days
  • 11.500,00 DKK
ITIL®4 Foundation Level-kurset giver deltagerne en omfattende introduktion til grundlæggende begreber inden for ITIL4. Det hjælper dig med at forstå principperne for ITIL4 og viser, hvordan den enkeltes arbejde og organisationens arbejde kan forbedres. Vores ITIL4 e-læringskursus giver deltagerne et godt indblik i ITIL4 Foundation. Kurset er skrevet af vores egne talentfulde undervisere med stor erfaring i den praktiske anvendelse af ITIL Service Management. ITIL4 er designet til at tilbyde en glidende overgang fra organisationens nuværende måde at arbejde på til en mere moderne, fleksibel og effektiv tilgang. ITIL4 hjælper organisationer med at tilpasse deres måde at arbejde på til den moderne digitale verden. Den lægger stor vægt på at arbejde agilt og på vigtigheden af at arbejde sammen. ITIL 4 gør det muligt for IT-teams at fortsætte deres vigtige rolle i den moderne forretningsstrategi.
ITIL®4 Specialist High Velocity IT - eLearning (eksamen inkluderet)
IT Service & Architecture

ITIL®4 Specialist High Velocity IT - eLearning (eksamen inkluderet)

  • 20 hours
  • 6.500,00 DKK
ITIL® 4 Specialist: High-Velocity IT-kurset er designet til at sætte praktikere i stand til at udforske, hvordan digitale organisationer og digitale driftsmodeller fungerer i såkaldte High-Velocity-miljøer. Det vil gøre dig fortrolig med arbejdsmetoder som agile og lean management og teknologier som automatiseringstest, cloud og meget mere. Det er relevant for ITIL Managing Professionals (ITIL MP'er) og ITIL Strategic Leaders (ITIL SL'er), som arbejder på at levere IT med høj hastighed. Dette kursus er baseret på ITIL® 4 Specialist: High-Velocity IT certificering fra AXELOS. Kurset beskæftiger sig med detaljerne i digital transformation og hjælper organisationer med at udvikle sig i retning af en konvergens mellem organisation og teknologi eller alternativt etablere en ny digital organisation.
ITIL®4 Specialist - Drive Stakeholder Value - eLearning (inklusive eksamen)
IT Service & Architecture

ITIL®4 Specialist - Drive Stakeholder Value - eLearning (inklusive eksamen)

  • 6.500,00 DKK
På dette eLearning-kursus lærer du det grundlæggende i ITIL® 4 Specialist Drive Stakeholder Value. Kurset udvikler en forståelse af de forskellige trin, som en serviceudbyder skal analysere for at udvikle sin kunderejse. Målet er, at kunder og interessenter får en positiv oplevelse af forholdet til deres serviceudbyder (Customer/User Experience). Det kræver en forståelse af interessenternes oplevelser af forskellige kontakter med serviceudbyderen. Oplevelserne etableres ved forskellige kontaktpunkter, og kurset lærer dig, hvordan du identificerer og forbedrer værdioplevelsen ved disse kontaktpunkter.
ITIL®4 Specialist: Create, Deliver & Support - eLearning (inklusive eksamen)
IT Service & Architecture

ITIL®4 Specialist: Create, Deliver & Support - eLearning (inklusive eksamen)

  • 6.500,00 DKK
På dette ITIL® 4 Specialist-kursus lærer du at fokusere på integrationen af forskellige værdistrømme og aktiviteter for at skabe, levere og understøtte produkter og tjenester, samtidig med at du får kendskab til praksis, metoder og værktøjer til at styre dette. Kurset dækker kundedrift, serviceudbyderens og leverandørens rolle i styring og understøttelse af services. Kurset beskriver også, hvordan aktiviteterne design, opbygning og test i forbindelse med udvikling af produkter og services foregår gennem værdistrømme og med støtte fra aktiviteter i serviceværdikæden. Create, Deliver and Support beskriver, hvordan organisationer kan fortsætte med at levere innovative og pålidelige tjenester til deres kunder på et stadig mere konkurrencepræget marked.
ITIL®4 Leader: Digital & IT Strategy - eLearning (inkluderer eksamen)
IT Service & Architecture

ITIL®4 Leader: Digital & IT Strategy - eLearning (inkluderer eksamen)

  • 9.500,00 DKK
ITIL® 4 Leader: Digital & IT Strategi (ITIL 4 DITS) modulet vil fokusere på tilpasningen af digital forretningsstrategi med IT-strategi. Modulen dækker også, hvordan forstyrrelser fra nye teknologier påvirker organisationer i hver branche, og hvordan forretningsledere reagerer. Udviklingstempoet i den digitale verden har aldrig været så hurtigt, og organisationer skal være fleksible og tilpasse sig det konstant skiftende miljø, hvis de ønsker at fortsætte med at levere værdi til deres kunder, samtidig med at de forbliver konkurrencedygtige på markedet. Det er baseret på ITIL-modulet ITIL 4 Leader, Digital and IT Strategy (DITS) og er ITIL Intermediate-kurset, der henvender sig til ledere og strateger. Dette kursus bringer et nyt perspektiv til ITIL-pakken ved at løfte diskussionen af ITIL-koncepter op på et strategisk niveau for virksomhedsledere eller dem, der arbejder tæt sammen med den øverste ledelse.

Har du brug for virksomhedsløsninger eller LMS-integration?

Fandt du ikke kurset eller programmet, der ville være til gavn for din virksomhed? Har du brug for LMS-integration? Skriv til os, vi løser alt!